سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://pouya.ParsiBlog.com
 
رأی اولی‌ها، با انتخابی اصلح حماسه‌ می‌آفرینند

رئیس آموزش و پرورش لنده با اشاره به حضور دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات، گفت: دانش‌آموزان رأی اولی‌ امسال با انتخابی اصلح، حماسه سیاسی را پرشور و با نشاط برگزار خواهند کرد.
به گزارش بیست به نقل از فارس، سید عیسی تقوی‌فرد در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده مسابقات قرآن، نماز و عترت اداره آموزش و پرورش لنده با اشاره به جایگاه قرآن در زندگی مسلمانان، اظهار کرد: قرآن برنامه مدون الهی برای سعادت بشر بوده که بر قلب پیامبر اکرم(ص) نازل شده و مسلمانان با بهره‌گیری از آن در رسیدن به اعتلای فرهنگ قرآنی تلاش می‌کنند.


 وی به لزوم توجه به نشر قرآن در جامعه و ترویج آن در بین دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: آشنایی دانش‌آموزان با قرآن کریم و دستورات آن در سنین پایین، موجب انس بیشتر آن‌ها با کتاب آسمانی قرآن و دوری از لغزش ها خواهد شد.
 رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده خاطرنشان کرد: قرآن بهترین کتاب و راهنما برای همه جوامع بشری بوده که توجه به آن جامعه را به سمت پیشرفت و تعالی سوق می‌دهد.
 تقوی‌فرد تصریح کرد: والدین و معلمین دانش آموزان نقش مهمی در آشنایی آنها با قرآن کریم دارند.
 وی به تأثیرگذاری معلمان در زندگی دانش‌آموزان اشاره کرد و اذعان داشت: دانش‌آموزان بیشترین تأثیر و شخصیت‌پذیری را از معلمان و والدین خود دارند و تلاوت قرآن توسط آن‌ها و انجام رفتارهایی مطابق با دستورات قرآن کریم موجبات رشد شخصیت معنوی فرزندان و دانش‌آموزان را درپی خواهد داشت.
 دبیر شورای آموزش و پرورش لنده با اشاره به اقدامات انجام گرفته پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد ترویج فرهنگ قرآنی و معارف اسلامی در مکان‌های مختلف، به ویژه مدارس بوده‌ایم و اگر امروز پیشرفت‌ علمی و تحصیلی در کشور وجود دارد همه به برکت این کتاب الهی‌ است.
 تقوی‌فرد اذعان داشت: بایدها و نبایدهای قرآن فصل‌الخطاب زندگی بشر است.
 وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن، نماز و عترت در مدارس گفت: آموزش و پرورش برنامه‌ریزی خود را در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی براساس منویات مقام معظم رهبری طراحی کرده و سعی شده جامعه دانش‌آموزی را با آن مأنوس سازند.
 رئیس آموزش و پرورش لنده در ادامه به نقش رأی اولی‌ها در خلق حماسه سیاسی اشاره‌ و ابراز کرد: دانش‌آموزان رأی اولی امسال با حضور پرشور خود حماسه سیاسی عظیمی را در کشور رقم خواهند زد.
 تقوی‌فرد از دانش‌آموزان به عنوان افراد تحصیل‌کرده یاد کرد و گفت: آنان با انتخابی اصلح می‌توانند نقش بسزایی در پیشرفت کشور داشته باشند.


[ سه شنبه 92/2/31 ] [ 12:22 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 29740