سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://pouya.ParsiBlog.com
 
علم نانو وارد کتاب های درسی می شود

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از ورود علم نانو به کتابهای درسی مقطع متوسطه خبر داد.
به گزارش بیست به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، ابراهیم سحرخیز  با بیان این مطلب گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب کرده است که دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره نانو از امتیازات مصوبه های وزارت علوم برخوردار شوند.


وی افزود: این مصوبه به شورای عالی آموزش و پرورش می رود تا در آنجا نیز تایید و تصویب و سپس به معاونت متوسطه ابلاغ شود.
به گفته سحرخیز، با این مصوبه انگیزه های دانش آموزان برای شرکت درجشنواره نانو افزایش پیدا می کند، چرا که برگزیدگان جشنواره انگیزه بیشتری برای شرکت در جشنواره و دریافت امتیازات بیشتر از وزارت علوم دارند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش همچنین از ورود علم نانو به کتاب های درسی خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت علم نانو در دنیای مدرن امروز، دانش آموزان باید از مقطع متوسطه با این علم آشنا شوند و به همین دلیل صحبت های مقدماتی برای ورود مباحث علمی نانو به کتاب های درسی شده است.
سحرخیز تصریح کرد: قطعاً مباحث علمی نانو در بخش هایی از کتاب های شیمی و فیزیک دانش آموزان قرار می گیرد تا آنها اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند.
وی درباره بودجه تجهیز هنرستان ها توضیح داد: سال گذشته 30 میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان ها اختصاص داده شد که تنها 30 درصد آن تامین اعتبار شد. امسال نیز در بودجه 92، اعتبار اولیه تجهیز هنرستان ها 34 میلیارد تومان است.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت تجهیز هنرستان ها و استقبال دانش آموزان برای رفتن به هنرستان ها، بسیار امیدوار به افزایش اعتبار هنرستان ها هستیم.


[ یکشنبه 92/2/29 ] [ 8:38 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 29836