سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://pouya.ParsiBlog.com
 
زمان پیش‌ ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پروش با بیان اینکه مدارس می‌توانند پیش ثبت‌نام کلاس اولی‌ها را از ابتدای خردادماه آغاز کنند، گفت: برای میان پایه‌ها نیز امکان پیش ثبت‌نام وجود دارد، اما ثبت ‌نام رسمی در مدارس برای سال تحصیلی جدید از 15 خردادماه آغاز خواهد شد.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/2/29 ] [ 8:37 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
پذیرش 46 هزار دانش‌آموز در آزمون امسال مدارس تیزهوشان در کشور

معاون وزیر آموزش و پرورش از پذیرفته شدن 46 هزار نفر در آزمون امسال مدارس تیزهوشان خبر داد.
پذیرش 46 هزار دانش‌آموز در آزمون امسال مدارس تیزهوشان در کشور
به گزارش بیست به نقل از فارس، مهری سویزی رئیس مرکز استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در گردهمایی اعضای شورای معاونان و مدیران کل ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور که در محل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد با اشاره به اینکه در شهر تهران 82 هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند، گفت: با صدور 128 مجوز جدید برای تأسیس مدارس تیزهوشان، میانگین تراکم دانش‌آموزی به 27.2 درصد می‌رسد.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/2/29 ] [ 8:36 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
رویکرد آموزش دروس انگلیسی و عربی تغییر کرد

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش از آموزش زبان‌های انگلیسی و عربی با رویکرد مهارت زبان‌آموزی به دانش‌آموزان خبر داد.
به گزارش بیست به نقل از فارس،حجت‌الاسلام و المسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گردهمایی اعضای شورای معاونان و مدیران کل ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه از این پس زبان عربی با رویکرد مهارت زبانی، فهم متون دینی و تقویت زبان فارسی ارائه می‌شود، اظهار داشت: با تغییر و تحولات صورت گرفته در کتاب‌های درسی، نحوه آموزش زبان در راستای تحول بنیادین و با آسیب شناسی صورت گرفته، سعی شده است که آموزش زبان در متن زندگی همچون یک مهارت به کمک دانش‌آموزان بیاید.
وی با تأکید بر جدیدالتالیف بودن بسیاری از کتاب‌های درسی از جمله زبان انگلیسی در سال تحصیلی 93ـ92 افزود: همراه با کتاب‌های زبان، بسته‌های آموزشی ویژه آن نیز برای معلمان زبان‌های انگلیسی و عربی توزیع می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان با اشاره به استفاده از جدیدترین شیوه‌های آموزشی در طراحی و تألیف کتاب‌های زبان انگلیسی و عربی خاطر نشان کرد: در بخش آموزش بهینه زبان با وجود جدید‌التألیف بودن کتاب‌های درسی، نیاز به آموزش‌های ویژه برای معلمان ضروری به نظر می‌رسد.


[ یکشنبه 92/2/29 ] [ 8:35 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 29747